آموزش کامل و جامع صرافی کوینکس

آموزش کامل و جامع کوینکس

آموزش گام به گام صرافی کوینکس

کوینکس (CoinEx) نامی قوی در صنعت ارزهای دیجیتال هست. با ارائه دسترسی به بازارهای لحظه ای و دائمی، و همچنین معاملات حاشیه، همه با کارمزد های پایین و امنیت عالی، این بهترین فروشگاه برای اکثر معامله گران ارزهای دیجیتال هست. برای بسیاری، بزرگترین خاصیت کم بودن KYC اجباری هست، اما این صرافی کارایی های بیشتری را ارائه میدهد.

کوینکس چه فیوچرز یا ویژگی هایی دارد؟

کوینکس شامل تمام ویژگی های لازم برای معامله گران ارز های دیجیتال جدید و نسبتاً با تجربه هست. حتی معامله گران کهنه کار با الزامات بالا که حریم خصوصی را ترجیح میدهند، تمام آنچه را که نیاز دارند در کوینکس پیدا میکنند. برخی از برجسته ترین ویژگی های آن عبارتند از:

مجموعه بزرگی از آلتکوین ها: کوینکس نه تنها طیف گسترده ای از آلتکوین های مختلف را ارائه میدهد، حتی از جمله پروتکل های مختلفی که در دسترس هستند، بلکه دائماً پروژه های جدید و هیجان انگیزی را ارائه میکنند که فرآیند بررسی و تایید آنها را طی میکنند.

هزینه های کم: نه تنها کارمزد های آنها به طور رقابتی پایین هست، بلکه اگر CET، توکن اصلی آنها را نگه دارید، یا آن را برای پرداخت هزینه های خود انتخاب کنید، می توانید هزینه های خود را حتی بیشتر کاهش بدهید.

امنیت سطح بالا: صرافی از فضای ذخیره‌ سازی کیف پول سرد استفاده می ‌کند، اما اگر اتفاقی در حسابتان بیوفتد آن‌ها به شما اطلاع می‌دهند. برای اطمینان اگر شما نبودید.

بدون KYC اجباری: تنها چیزی که برای ثبت نام در کوینکس باید وارد کنید یک آدرس ایمیل، یک رمز عبور قوی و 2FA هست. اما اگر می‌خواهید سقف برداشت روزانه خود را از 10000 دلار به 1 میلیون دلار افزایش دهید، می‌توانید تأیید KYC را کامل کنید.

واریز و برداشت رایگان: سپرده ها رایگان هستند، در حالی که برداشت ها مستلزم کارمزد ماینر هست که بستگی به بلاک چین مورد نظر دارد.

مرکز راهنمایی دقیق و صفحه پشتیبانی: صرافی تقریباً برای همه چیزهایی که ممکن هست با آنها مشکل داشته باشید، راهنما های دقیقی دارد، و اگر پاسخ رضایت ‌بخشی پیدا نکردید، می‌توانید مستقیماً با آنها تماس بگیرید.

در مجموع، کوینکس یک انتخاب عالی برای سرمایه‌ گذاران حریم خصوصی در تمام سطوح تجربه هست.

کوینکس چه کاربرد هایی دارد؟

کوینکس یک طراحی نسبتا ساده و رابط کاربری آسان ارائه می دهد. بین نمایش تمام اطلاعات مرتبط و تعداد زیاد کاربران با اعداد بیش از حد مرز باریکی وجود دارد، اما کوینکس آن را حرفه ای پیش می برد. سایت فرود آن‌ها لیست‌ های جدید، تمام سکه‌ های برتر در برگه ‌های مختلف، و حجم معاملات فعلی و همچنین چند اطلاعات مرتبط دیگر را بدون به هم ریختگی نشان می‌دهد.

تاریخچه و پیشینه کوینکس

کوینکس در دسامبر 2017 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ هست و تحت گروه ViaBTC معامله می شود. در حال حاضر، آنها میگویند که بیش از دو میلیون مشتری در بیش از 100 کشور و منطقه دارند. این تبادل به 15 زبان از جمله چینی، انگلیسی، ژاپنی، کره ای، روسی و غیره در دسترس هست.

هایپو یانگ موسس و مدیر عامل کوینکس هست. تجربه قبلی او شامل کار در Tencent TEG/Weibo و Futu Securities هست. او که از یک پیش‌زمینه ریاضی قوی می‌آید، به‌طور مستقل تمام کدهای استخر استخراج ViaBTC را در سال 2016 تکمیل کرد که دو ماه بعد راه‌اندازی شد. پس از آن، او به ایجاد صرافی کوینکس ادامه داد. بقیه اعضای تیم در سایه هستند، اما وب ‌سایت صرافی بیان میکند که اعضای تیم اصلی کوینکس از شرکت‌های مالی و اینترنتی پیشرو در جهان هستند.

کوینکس یکی از صرافی های پیشرو برای دارایی های قیمت بیت کوین کش (BCH) هست که دسترسی قابل اعتمادی را برای میلیون ها مشتری در سراسر جهان فراهم میکند. در حال حاضر، تخمین می زنند که 85٪ از کل پایگاه مشتریان آنها بین المللی  و تنها 15٪ که در زمان راه اندازی دامنه اصلی آنها بود از چین هست.

در آگوست 2020، این صرافی یک برنامه استخراج مبتنی بر تجارت را راه اندازی کرد که بسیار محبوب بود و برای مدت کوتاهی آنها را به بزرگترین صرافی جهان با حجم معاملات 24 ساعته تبدیل کرد. امروزه، آن‌ ها در میان بیش از 500 صرافی رمز ارز فهرست ‌شده هستند و در جمع‌ آوری داده ‌های CoinMarketCap، در رتبه چهلم قرار دارند.

آنها تحت قانون استونی پیش میروند، چرا که مجوز تجارت دارایی دیجیتال استونی را دارند. با این حال، هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه وجوه موجود در بورس بیمه شدن وجود ندارد. آنها همچنین در سطح جهانی در دسترس هستند، به استثنای همه کشورهایی که تجارت ارزهای دیجیتال در آنها ممنوع هست، که این حق را هم دارند تا طبق قوانین پیش بروند.

کوینکس فرم‌ های شناخت مشتری (KYC) را اجباری نمیکند، اما آن دسته از مشتریانی که تصمیم می‌گیرند از آن استفاده کنند، محدودیت‌های برداشت بسیار بالاتری دارند و به تمام فعالیت‌های تبلیغاتی روی پلتفرم دسترسی دارند. کسانی که نمیخواهند برای حساب های خود  تأییدیه بگیرند، فقط باید آدرس ایمیل خود را ارائه دهند و رمز عبور تنظیم کنند (در حالی که گزینه احراز هویت دو مرحله ای خیلی توصیه می شود).

برای باز کردن قفل امتیازات برای کاربران تأیید شده، آنها باید یک سند شناسایی ارائه کنند و فرآیند تأیید چهره را با وب ‌کم طی کنند. گزینه دیگر این هست که یک سلفی از آنها در حالی که مدرک شناسایی و یک یادداشت دست نویس در دست دارند، بارگذاری شود.

کوینکس همچنین بر اساس تعداد توکن‌ های CET، رمز بومی صرافی، تخفیف‌ هایی در کارمزد ارائه می‌دهد که کاربران در بخش Fees میتوانند اطلاعات بیشتری در مورد آن بدانند.

اگر CET بیشتری نسبت به آنچه در کیف پول صرافی خود دارید، داشته باشید، همیشه عاقلانه هست که وجوه خود را از هر صرافی گرفته و به جای آن در یک کیف پول خصوصی نگه دارید، می‌توانید آدرس یک کیف پول را به حساب کوینکس خود متصل کنید. وجوه شما هنوز کاملاً امن هست. تنها چیزی که صرافی به آن دسترسی دارد، داده های مربوط به تعداد توکن های CET هست که در اختیار دارید. این می تواند شما را از نظر سطوح VIP بالا ببرد، بنابراین ممکن هست که ارزش بررسی را داشته باشد.

کاربرانی که حجم معاملات بسیار بالایی در ماه دارند (از 10 میلیون دلار شروع می‌شود) می‌توانند از تخفیف‌های اضافی برای سطوح مختلف بازاریابی نقطه‌ ای برخوردار شوند. سازندگان (فروشنده) کارمزد معاملاتی به میزان قابل توجهی نسبت به گیرندگان (خریدار) دارند. این به این دلیل هست که آن‌ طور که صرافی می‌گوید، «بنزین» را برای بازار فراهم می‌کنند. به عبارت دیگر، همانطور که سفارش می دهند و منتظر می مانند تا شرایط صحیح قبل از اجرا فراهم شود، وجوه آنها نقدینگی را فراهم می کند. از سوی دیگر، گیرندگان، کسانی هستند که سفارش‌ها را از سازندگان قبول می‌کنند و عمق بازار را کاهش می‌دهند.

تمام سپرده گذاری ارزهای دیجیتال در کوینکس رایگان هست. با این حال، هر توکن دارای حداقل مبلغ سپرده و برداشت هست که بین صدها توکن موجود بسیار متفاوت هست، برخی از آنها نیز در شبکه های اصلی مختلفی موجود هستند. برداشت ها نیاز به هزینه دارند، اما این هم به صورت موردی تغییر می کند.

کوینکس همچنین تخفیف‌های ویژه‌ای را برای ارائه‌ دهندگان نقدینگی در عملکردهای بازارسازی خودکار خود ارائه میکند. بازار AMM کارمزدها و قوانین خاص خود را دارد و رتبه بندی VIP و تخفیف های CET برای این درصد های کارمزد اعمال نمی شود.

امنیت صرافی کوینکس چقدر است؟

امنیت کوینکس چقدر است؟

برای اطمینان از ایمنی وجوه کاربران، کوینکس از ذخیره ‌سازی کیف پول سرد چند علامتی استفاده می‌کند، اگرچه آنها مشخص نمی‌کنند که چه درصدی از وجوه سپرده شده نزد آنها آفلاین نگه داشته می‌شود. آنها همچنین می افزایند که همکاری با تیم امنیتی درجه یک جهان محافظت کامل را فراهم می کند اما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی آن تیم امنیتی را تشکیل می دهد وجود ندارد. این صرافی در طول عمر 4 ساله خود هرگز هک نشده.

کوینکس دارای مجوز تجارت دارایی دیجیتال استونی هست، به این معنی که تمام وجوه شما در صرافی 100٪ ذخیره می شود. به عبارت دیگر، آنها را نمی توان برای اهداف دیگری استفاده کرد، که باعث می شود برداشت سریع و کارآمد باشد و تضمین می کند که شما مجبور نیستید منتظر بمانید تا آنها برای هر چیزی که در جاهای دیگر استفاده کردند، منتظر بمانید.

یکی دیگر از جنبه های امنیتی مهم برنامه Bug Bounty آنهاست که کاربران باهوش فناوری را که اشکالات یا سایر مسائل موجود در صرافی را تشخیص می دهند تشویق میکند تا تهدید را گزارش کنند و در ازای آن تا 10000 USDT پاداش دریافت کنند. حداقل پاداش 200 USDT هست، به این معنی که حتی کوچکترین اشکالات نیز پاداش خواهند گرفت.

وقتی صحبت از اقدامات امنیتی به میان می‌ آید که کاربران تشویق به انجام آن‌ها می‌شوند، به غیر از ایجاد رمز عبور قوی و تنظیم احراز هویت دو مرحله‌ ای (از طریق Google Authenticator یا کد های پیامکی)، کاربران همچنین میتوانند لیست سفید برداشت API را در WEB و API بطور جداگانه تنظیم کنند.

هنگامی که وارد صرافی می شوید، پیامک یا ایمیلی حاوی آدرس IP، زمان و مکان خود دریافت می کنید، بنابراین اگر شما نبودید که وارد شدید بلافاصله به شما اطلاع داده میشود. همچنین در صورت تغییر مکرر آدرس IP شما (مثلاً اگر از چندین دستگاه استفاده می کنید یا اغلب مسافرت می کنید) و کلیه واریزها و برداشت ها نیز به آدرس ایمیل شما یا از طریق پیامک ارسال می شود، به شما اطلاع داده می شود.

کوینکس توسط شرکت تحقیقاتی CryptoCompare از بین 150 صرافی در رتبه 80 قرار گرفت و به طور کلی به آن نمره B داده شد. ضعیف ترین نقطه با توجه به این رتبه بندی عدم شفافیت در مورد تیم هست، اما KYC اجباری و عدم پایبندی به چارچوب های نظارتی دقیق دلیل دیگری برای رتبه نسبتا پایین این صرافی هست. از نظر کیفیت بازار، ارائه کریپتو و امنیت، این صرافی امتیاز نسبتاً خوبی دارد.

ساخت حساب کاربری کوینکس با موبایل (برنامه کوینکس)

خب برای ثبت نام در کوینکس با موبایل ، اول باید برنامه آن را نصب کنید. این کار را از طریق گوگل پلی استور یا اپ استور انجام دهید و برنامه کوینکس را نصب کنید.

 بعد از دانلود و نصب نرم افزار آن را باز کنید و روی عکس پروفایلی که در بالا سمت چپ وجود دارد بزنید.چگونه در کوینکس ثبت نام کنیم

سپس رو گزینه (please sign in) بزنید.coinex sign up mobile

حالا در صفحه جدید کمی پایین تر از گزینه (sign in) گزینه (register) را بزنید.آموزش ساخت اکانت کوینکس موبایل

آدرس ایمیل خودتون را وارد کنید و کد دعوت (اگر دارید) وارد کنید وregister را بزنید.ریجستر کوینکس در موبایل

ایمیلتون را چک کنید و کد ارسال شده را تایید کنید.ورود به صرافی کوینکس

پسوردتون را وارد و تایید کنید. حالا شما آماده هستید معاملاتتون را شروع کنید.coinex mobile account creat

حساب کاربری کوینکس با تلفن همراه (در وب)

برای ثبت نام از طریق وب ابتدا باید به سایت اصلی کوینکس بروید.

حال گزینه (sign up) را بزنید.

اکنون میتوانید با آدرس ایمیلتون register یا ثبت کنید.

  1. آدرس ایمیل وارد کنید.
  2. send code (ارسال کد) را فشار دهید تا کد تأیید ایمیل را در صندوق ایمیل خود دریافت کنید.
  3. (کد تأیید ایمیل) را وارد کنید.
  4. رمز عبور خود را تنظیم کنید
  5. رمز عبور خود را دوباره وارد کنید

      6.پس از پایان خواندن Terms of Service، روی (I’ve read used to Terms of Service) کلیک کنید.

  1. برای تکمیل ثبت نام حساب خود، روی (sign up) کلیک کنید.

چگونه از کوینکس برداشت کنیم؟

می‌توانید دارایی ‌های دیجیتال خود را از طریق آدرس آنها به پلتفرم ‌ها یا کیف پول‌ های دیجیتال انتقال دهید. آدرس را از پلتفرم خارجی یا کیف پول کپی کنید و آن را در قسمت آدرس برداشت در کوینکس قرار دهید تا برداشت کامل شود.چگونه از حساب کوینکس برداشت کنم

  1. وارد وب سایت کوینکس شده و به حساب کاربری خود بروید. حالا از قسمت بالا سمت راست فهرست assets را باز کنید و گزینه برداشت (Withdraw) را بزنید.
  2. کوین مورد نظرتون را انتخاب کنید

– مدل (type) کوین خود را انتخاب کنید.

– روی انتقال عادی یا Normal Transfer کلیک کنید.

– نوع پروتکل یا protocol type  را مثل نوع پلتفرم گیرنده انتخاب کنید.

– آدرس برداشت یا Withdrawal Address را وارد کنید.

– مقدار برداشت یا Withdrawal Amount را وارد کنید.

– گزینه ثبت (Submit) را بزنید.

چگونه از حساب صرافی برداشت کنم

  1. نسبت به شرایط احراز هویت 2FA خود، کد پیامک فرستاده شده یا کدGoogle Authenticator خود را برای تایید وارد کنید.

    چگونه از حساب برداشت کنم

  2. اطلاعات برداشت را در صندوق ایمیل خود با عنوان تأیید برداشت از کوینکس (Coinex Withdrawal Confirmation) تایید کنید. پس از بررسی مجدد مبلغ برداشت و آدرس برداشت، روی «تأیید مجدد» کلیک کنید.احراز هویت در صرافی
  3. زمانی که صفحه شما به صفحه «برداشت تایید شد» (Confirm Withdrawal) تغییر کرد، روی گزینه (Authorize) بزنید تا درخواست برداشت را با موفقیت ارسال کنید.انتقال از حساب
  4. حالا که برداشت شما موفق بود یک ایمیل با تیتر «درخواست برداشت از کوینکس تایید شد» یا (Coinex Withdrawal Request Verified) دریافت میکنید.صرافی کوینکس

مهم! : اگار دارید از یک حساب کوینکس به یک حساب کوینکس دیگر انتقال یا برداشت را انجام میدهید بهتر هست از انتقال بین کاربر یا Inter-User-Transfer استفاده کنید تا هزینه برداشت کمتری داشته باشید.

چگونه از انتقال بین کاربر کوینکس استفاده کنیم؟

برای انتقال حساب به حساب کوینکس با این روش هزینه کمتری را برا انتقال یا برداشت پرداخت میکنید.

  1. به وب سایت کوینکس (www.coinex.com) بروید و وارد حساب کاربری خود شوید و در فهرست Assets وارد قسمت Withdrawal شوید.چگونه از حساب کوینکس برداشت کنم
  2. تایپ کوین خود را پیدا کنید.

– روی انتقال عادی یا normal transfer بزنید.

– نوع پروتکل خود را انتقال بین کاربر یا Inter-User-Transfer انتخاب کنید.

– حساب کوینکس گیرنده را وارد کنید (ایمیل یا شماره همراه).

– مقدار برداشت یا Withdrawal Amount را وارد کنید.

– گزینه ثبت (Submit) را بزنید.استفاده از انتقال بین کاربر

  1. نسبت به شرایط احراز هویت 2FA خود، کد پیامک فرستاده شده یا کدGoogle Authenticator خود را برای تایید وارد کنید.
  2.  اطلاعات برداشت را در صندوق ایمیل خود با عنوان تأیید برداشت از کوینکس (Coinex Withdrawal Confirmation) تایید کنید.چطور از حساب برداشت کنیم
  3. پس از بررسی مجدد مبلغ برداشت و آدرس برداشت، روی «تأیید مجدد» کلیک کنید.انتقال از حساب
  4. زمانی که صفحه شما به صفحه «برداشت تایید شد» (Confirm Withdrawal) تغییر کرد، روی گزینه (Authorize) بزنید تا درخواست برداشت را با موفقیت ارسال کنید.
  5. بعد از انجام مراحل بالا انتقال یا برداشت شما انجام شده. فقط دریافت کننده باید حساب خود را چک کند.

برداشت از کوینکس با استفاده از موبایل

شما میتوانید دارایی های خود را از طریق آدرسی که دارند به پلتفرم های خارجی (کیف پول) انتقال یا برداشت کنید.

  1. برنامه AcsendEX، یا هر برنامه ای که با آن میخواهید انتقال را انجام بدهید را باز کنید و به قسمت Assets بروید.coinex phone withdraw
  2. روی گزینه Withdraw بزنید.چگونه با موبایل از صرافی کوینکس
  3. کوین یا سکه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

– سکه ای را که میخواهید واریز کنید سرچ کنید و پیدا کنید. این کوین در لیست سکه ها (Coin List) میاد.

– سکه یا کوین مورد نظر را در این لیست انتخاب کنید.

  1. تتر یا USDT را به عنوان مثال در نظر بگیرید.USDT را انتخاب کنیدبا موبایل چطور در صرافی کوینکس
    – نوع زنجیره عمومی را انتخاب کنید (هزینه ها برای انواع مختلف زنجیره متفاوت هست)
    – آدرس برداشت را از یک پلتفرم یا کیف پول خارجی کپی کنید و آن را در قسمت آدرس برداشت در کوینکس قرار دهید. همچنین می‌توانید کد QR را روی پلتفرم یا کیف پول خارجی اسکن کنید تا برداشت کنید.
    – مقداری را که می خواهید برداشت کنید وارد کنید.
    – برای دریافت کد تأیید ایمیل یا پیامک، روی ارسال کد (Send Code) کلیک کنید.
    – کد دریافتی را وارد کنید.coinex phone deposit
    – گزینه (Withdraw Now) را بزنید.

چگونه در کوینکس خرید و فروش داشته باشیم؟

کوینکس یک صرافی جهانی و حرفه ای هست که در دسامبر 2017 تأسیس شد. این پلتفرم تعهد خود را برای ایجاد یک صرافی دیجیتالی بسیار امن، پایدار و کارآمد برای کاربران جهانی، پشتیبانی از چندین زبان، و ارائه خدمات تجاری در نزدیک به 100 کشور اعلام کرد.

درباره این صرافی و آموزش کامل خرید و فروش در آن ما در مقاله آموزش صفر تا صد خرید و فروش کوینکس توضیح کامل دادیم.

کوینکس یا بایننس ؟

کوینکس یا بایننس

وقتی بحث از خرید و فروش کریپتو میشود همه به دنبال بهترین صرافی ممکنه هستند. سوال این هست که برای شما کدام صرافی بهتر و سود آور تر هست، کوینکس یا بایننس ؟

بین این دو صرافی از نظر گرید کریپتو کوینکس نمره 3.8 از 5 و بایننس نمره 4.6 از 5 را هر کدام دارند. بایننس بخواطر عرضه کوین های بیشتر اینجا نمره بهتری را میگیرد. اما جالب هست که بدانید در بخش رتبه (نمره) اعتماد کوینکس گزینه برتر هست. از نظر اعتماد سرمایه گذار کوینکس نمره 4.23 از 5 و بایننس نمره 4.02 از 5 را دارد. در لیست زیر ما تمام تفاوت های این دو صرافی را آورده ایم.

درباره شرکت صرافی کوینکس در سال 2017 در هنگ کنگ تاسیس شد. این پلتفرم می تواند به عنوان یک صرافی کم هزینه با طیف گسترده ای از سکه های مختلف استفاده شود. دارایی اصلی این صرافی بیت کوین کش هست. علاوه بر این، اطلاعاتی وجود دارد که این صرافی قرار است به زودی سکه جدید خود را ارائه دهد. شاید بتوان آن را توکن کوینکس نامید. بایننس در حال حاضر یکی از بزرگترین و محبوب ترین صرافی های ارزهای دیجیتال هست. این شرکت که در اصل از هنگ کنگ هست، اخیراً دفتر مرکزی خود را به مالت منتقل کرده. این شرکت در ابتدای راه خود یک ICO داشت و 15 میلیون دلار جمع آوری کرد. شرکت‌ کنندگان بایننس کوین (BNB) را دریافت کردند که می‌توان از آن برای تجارت ارزهای دیجیتال و پرداخت هزینه‌ای در صرافی بایننس استفاده کرد.
تاریخ تاسیس 2017 2017
کشور ساموآ چین
نوع صرافی متمرکز متمرکز
نرم افزار موبایل IOS  و اندروید IOS  و اندروید

هزینه ها

سازنده :0.02%

گیرنده :0.02%

 

هزینه های معاملاتی:

سطح | حجم معاملات 30 روزه (BTC) و/یا موجودی BNB | سازنده/گیرنده | Maker/Taker (BNB 25% تخفیف) | Maker/Taker (BNB x Referral 25% تخفیف x Kickback 20%)

 

سکه ها 80 173
حجم معاملات 872411687 1023663221

 

هر دو صرافی مزایا و معایب خود را دارند. بنابراین انتخاب بین این دو برعهده سرمایه گذاران هست.

 

سوالات متداول:

چطور میتونم انتقالات یا برداشت هایم را لغو کنم؟

1.اگر وضعیت برداشت «در حال تأیید» (Confirming) یا «در انتظار» (Pending) باشد، می‌توانید در صفحه «سوابق برداشت» (Withdrawal Records) روی گزینه «لغو» (Cancel) کلیک کنید تا برداشتتان لغو شود.
2.در صورتی که وضعیت برداشت (Audited) یا (Sent) باشد، لغو برداشت وجود ندارد. اگر سکه‌های شما در شبکه ارسال شدند، لطفاً برای دریافت کمک با پشتیبانی از گیرنده خود تماس بگیرید. با این حال، اگر مالک این آدرس را نمی‌شناسید، دارایی ‌های شما گم می‌شود و قابل برگشت نیستند.

آیا میتونم با آدرس قرارداد هوشمند برداشت یا انتقال داشته باشم؟

کوینکس از برداشت به آدرس قرارداد هوشمند پشتیبانی نمی کند. اگر دارایی های شما به دلیل خروج از یک آدرس قرارداد هوشمند از بین برود، کوینکس آنها را برای شما بازیابی نمی کند. لطفاً هنگام برداشت، آدرس گیرنده را دوباره بررسی کنید.

اگر آدرس انتقال یا برداشت را اشتباه زدم چیکار کنم؟

اگر وضعیت برداشت در حال تأیید (Confirming) یا در انتظار (Pending) باشد، می‌توانید روی گزینه لغو یا (Cancel) در صفحه سوابق برداشت کلیک کنید تا برداشتتان لغو شود.

آیا میتونم حد یا Limit انتقال یا برداشت از حساب کوینکسم را بیشتر کنم؟

برای دیدن حد انتقال یا برداشت حساب خودتون (در حال حاضر) کافی هست بعد از ورود به حساب کاربری صرافی به صفحه Account Level بروید. در این صفحه شما Limit یا حد برداشت خود در 24 ساعت را میبینید:حد برداشت صرافی

آیا برای برداشت یا انتقال هزینه ای هم هست؟

برداشت از حساب های کوینکس نیاز به هزینه برداشت یا لنتقال دارد. این هزینه بشتر به اسم کارمزد ماینر هست.

در سیستم های ارز دیجیتال هر انتقال یا برداشت در یک «لجر» (Ledger) ثبت میشود. تمام اطلاعات انتقال از جمله آدرس کیف پول، مقدار، زمان و غیره ثبت میشوند. «لجر» یک رکوردر 100% شفاف و منحصر به فرد هست. کسی که در لجر این انتقالات را رکورد میکند ماینر هست. به منظور جذب ماینر برای سرعت بخشیدن به فرآیند تایید تراکنش، باید در زمان انتقال ارز یا دارایی ها مبلغ مشخصی را به ماینر پرداخت کنید. برای تضمین تایید فوری تراکنش شما، بر این اساس، کوینکس هزینه های استخراج بهینه را بر اساس شلوغی شبکه بلاک چین محاسبه و تنظیم می کند.

مهم! : به همین دلیل هست که برای انتقال از حساب کوینکس به کوینکس بهتر هست از انتقال یا برداشت داخلی (Inter-User-Transfer) استفاده کنید. با وارد کردن آدرس (ایمیل یا موبایل) حساب، برداشت یا انتقال شما بدون نیاز به تاییدیه بلاک چین یا کارمزد انجام میشود.

اگر بعد از برداشت و انتقال دارایی یا ارزی دریافت نکردم، چیکار کنم؟

1. اگر وضعیت برداشت «در حال تأیید» (Confirming) را نشان می‌دهد، لطفاً ایمیل تأیید خود را بررسی و تأیید کنید.
2. اگر وضعیت برداشت «در انتظار» (Pending) را نشان می دهد، لطفاً منتظر فرآیند حسابرسی سیستم باشید.
3. اگر وضعیت برداشت «مصوب شده» (Passed) هست اما TXID یا ID انتقال و برداشت برای مدت طولانی وجود ندارد، لطفاً یک بلیت برای کمک ارسال کنید.
4. اگر وضعیت برداشت «ارسال شده» (Sent) را نشان می‌دهد اما هنوز دریافت نشده هست، لطفاً روی TXID کلیک کنید تا وضعیت انتقال در اکسپلورر را بررسی کنید.
5. اگر وضعیت برداشت «ارسال شده» (Sent) را با تأییدیه‌ های کافی در اکسپلورر نشان می‌دهد، اما هنوز دریافت نشده، لطفاً برای کمک با پلتفرم رسید تماس بگیرید.

چه مقدار زمان برای انجام برداشت یا انتقال لازم هست؟

سه مرحله انتقال ارز رمزنگاری شده:
1. برداشت از CoinEx: سیستم صرافی به طور خودکار بررسی داخلی را انجام می دهد و درخواست برداشت شما را بررسی می کند. زمان حسابرسی می تواند با مبلغ برداشت متفاوت باشد. به طور کلی، برداشت ظرف 5-15 دقیقه به صورت خودکار ارسال می شود. برای برداشت مقدار های زیاد، کمی تأخیر خواهید داشت، که طی 15 تا 30 دقیقه ارسال می‌شود. اگر برداشت شما برای مدت طولانی ارسال نشده، لطفاً یک تیکت کمک برای پشتیبانی ارسال کنید.
2. مسدود کردن تأییدیه ها:TXID برای بررسی وضعیت انتقال، پس از در دسترس بودن، در سوابق برداشت یا Withdrawal Records یافت می شود. همچنین می‌توانید برای بررسی وضعیت TXID ( آی دی انتقال یا برداشت) ، آدرس برداشت خود را در کاوشگر توکن‌ های مربوطه وارد کنید.
3. واریز شده در پلتفرم گیرنده: پس از دریافت تأییدیه کافی در بلاک چین توسط پلتفرم گیرنده، برداشت تکمیل خواهد شد.
نکته: اگر برداشت با موفقیت از CoinEx ارسال شد اما هنوز آن را دریافت نکردید، لطفاً با پلتفرم  تماس بگیرید تا راهنمایی شود.

آیا کوینکس برای ایرانیان امن هست؟

یکی از نکات راجب این صرافی تحریم نبودن آن برای ایرانیان هست. اکثر صرافی های موجود برای تریدینگ یا خرید و فروش ارز دیجیتال به علت سیاست های خارجی برای ایرانیان تحریم شدند. کوینکس با تحریم نکردن، یکی از قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته. طبق اطلاعات بدست آمده، حساب های کاربری و سرمایه گذارانی که از این صرافی استفاده میکنند، اکثر ایرانی هستند. بیش از 60 درصد از جمعیت این صرافی را ایرانیان به خود اختصاص دادند. شاید به همین دلیل کوینکس ایرانیان را تحریم نکرده چرا که با این کار به خود و در آمد خود ضرر بزرگی میزند.

1 دیدگاه

  • چرا برای تبدیل bkkمینویسد بدلیل عمق کمی که این رمز ارز دارد قابل تبدیل نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 9 =