پروتکل دیفای هج ۳.۷ میلیون دلار سرمایه جذب کرد

پروتکل دیفای هج ۳.۷ میلیون دلار سرمایه جذب کرد دارا صدهزاری

Hedge، یک پروتکل وام دهی در بلاک چین سولانا، 3.7 میلیون دلار در دور اولیه سرمایه گذاری به رهبری Race Capital جمع آوری کرده است.  Pantera Capital، Solana Ventures، ShimaCapital و DCM نیز در این دور شرکت کردند.  وینی لینگهام، مدیرعامل سیویک، بن لینگ از Bling Capital و SolBigBrain از جمله سرمایه گذاران فرشته آن هستند.

 Hedge یک پلتفرم DeFi است که وام های فوری و بدون بهره در استیبل کوین Hedge، USH، در Solana را امکان پذیر می کند.  این سایت به کاربران اجازه می دهد تا 90٪ نسبت وام به ارزش وام بگیرند، به این معنی که وام گیرندگان برای دریافت وام فقط باید 10٪ از کل ارزش مورد نظر را واریز کنند.  این پلت فرم همچنین دارای استخرهای سهام و استخرهای مبادله با تخفیف است.  نسخه بتای Hedge در حال حاضر روی یک devnet فعال است.

 بودجه اولیه صرف هزینه‌های استخدام کارکنان جدید و نهایی کردن محصول DeFi آن برای راه‌اندازی شبکه اصلی Solana در چند ماه آینده خواهد شد.  در وب‌سایت خود، این شرکت در حال حاضر برای نقش‌های متعددی استخدام می‌کند، از جمله یک پست عمومی برای «DeFi Degen» که «دست‌های الماس» و دانش گسترده‌ای از فضای DeFi دارد.

 DeFiبه پروتکل‌های مبتنی بر بلاک چین اشاره دارد که به افراد اجازه می‌دهد تا دارایی‌ها را مبادله کنند، توکن‌ها را قرض یا قرض بگیرند و سایر تراکنش‌های مالی را بدون واسطه مالی انجام دهند.

 سباستین گراب، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Hedge در بیانیه ای به اشتراک گذاشت که در حال حاضر تنها 20 درصد از سکه های Solana در DeFi قفل شده است، جایی که می توانند به عنوان وثیقه یا نقدینگی استفاده شوند.  او می خواهد آن را تغییر دهد.

با Hedge ما واقعاً در تلاش هستیم تا کل اکوسیستم Solana را ارتقا دهیم.  گراب گفت: ما می خواهیم به کاربران کمک کنیم نقدینگی بیشتری را باز کنند و دارایی های خود را بهتر اهرم کنند بدون اینکه مجبور به خروج از موقعیت خود شوند.

ادیت یونگ از Race Capital نسبت به Solana و پتانسیل آن برای رشد اکوسیستم DeFi خوش بین است.

یونگ گفت: «هیدج به جامعه سولانا راهی برای استفاده از نقدینگی فوری ارائه می‌کند، در حالی که هنوز دارایی زیربنایی را «HODLing» می‌کند.

در حالی که سولانا در حال حاضر تعدادی صرافی غیرمتمرکز از جمله Soldex، Orca و Raydium دارد، کل ارزش قفل شده بلاک چین (TVL) حدود 5.8 درصد از اکوسیستم عظیم DeFi رقیب اتریوم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + دوازده =